fbpx

מטעמים שילדים אוהבים

כפעילות עם ילדים בישול יכול להיות חוויה מהנה ומעשירה שיכולה ללמד אותם על שילוב בין מצרכים, יצירת טעמים וגם לפתוח בפניהם                                     עולם חדש מלא בטעמים חדשים והיכרות עם אוכל איכותי יותר שכולל גם פירות וירקות. תוכניות הבישול בטלויזיה החלה כבר מזמן עם מאסטר שף, משחקי השף ועוד תוכניות בישול שמעוררות לנו את התיאבון כל פעם מחדש.                                         בישול יכול להיות פעולה מאוד מרגיעה ויש אפילו טיפול שנקרא “טיפול בבישול”.

אז אילו דברים אפשר להכין עם הילדים? מצד אחד ישנם המתכונים המוכרים והאהובים על ילדים שכוללים קינוחים ואוכל מהיר,                                                     ומצד שני יש אפשרות גם להכין אוכל בריא ומזין יותר.

כדורי שוקולד

המצרכים הם:  פתי בר, סוכר, קקאו, תמצית וניל, חלב, קוקוס  או סוכריות צבעוניות. שוברים את הפתי בר מערבבים                                                                    את החומרים ויוצרים בצק. ממנו יוצרים כדורים קטנים. את הכדורים מקשטים בקוקוס בסוכריות צבעוניות או במה שמתחשק לכם ומכניסים לתוך גביעי נייר.

פיצה פיתה

 מתכון פשוט ביותר. לוקחים פיתה ומפרידים בין הדפנות (חציית הפיתה לשתי פיתות דקות) בוחרים רוטב,  אם זה רסק עגבניות או אולי רוטב שהכנתם מראש כגון אורגנו, תבלינים לפיצה , גבינה צהובה, ירקות וכל מה שילדים אוהבים. (תירס, פטריות, פלפל ועוד… ) זו פעילות ממש פשוטה שילדים אוהבים. ויכולה להיות גם ארוחת הערב שהם הכינו. אפשר גם להכין פיתה זעטר , פוקצה, וכל רעיון העולה לראש .

פנקייק

רצוי להכין את הפינקייקס מראש ולתת לילדים לקשט – בעזרת שוקולד, תותים, כדורי גלידה, מייפל וכו…

סלט פירות

נותנים לילדים לבחור את הפירות שהם רוצים להכניס לסלט, הילדים יכולים לעזור לקלף את הפירות ולסחוט מיץ תפוזים.                                                           אפשר להוסיף קצת סוכר (אבל אם התפוז מתוק אין צורך) ויש לנו סלט פירות עשיר , טעים ובריא. ואם גם לכם יש רעיונות למתכונים שאפשר להכין עם הילדים, שלחו לנו ונעלה אותם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

× צרו קשר בוואצאפ