fbpx

נוגילולה משחקיית עץ לילדים Nogilula‏

“נוגילולה- משחקיית עץ לילדים ברמת ישי (מגלאי לידה עד גיל 8), היא מתחם רחב ידיים המשלב משחק, מגע, תנועה והמון כיף.

זהו מרחב משחק ייחודי מסוגו שמורכב ברובו ממשחקי עץ. משחקי העץ שמלווים אותנו למרות כל הקידמה הטכנולוגית נשארים איתנו. למשחקי העץ יתרונות רבים להתפתחות , ללמידה, להתנסות, לשימוש בדימיון ונותנים מקום ליצירתיות והשראה. מתקני העץ יגרו את פעילות הילד וידרשו ממנו להשתמש בחושים ובכישורים המגוונים באמצעותם הוא יכיר וילמד באופן חוויתי את העולם המקיף אותו.

המשחקיה מורכבת ממספר חללים – מתחמי משחק אזור הקטנטנים- אזור המיועד לילדים זוחלים ודורש השגחה צמודה של ההורים. באזור הזה תוכלו למצוא את בריכות הכדורים, משחקי גימבורי וצעצועים תואמי גיל. משחקי עץ חלל חופשי – החלל משתרע על פני 150 מטר בו נמצא מתקני עץ מרהיבים , מתאים לגילאי 0-8 המתחם כולל אוהלי טיפי, בית עץ, מבוכים, משחקי הרכבה, לוח רב תכליתי ועוד… קיר טפוס וטרמפולינה -קיר טיפוס בטיחותי לילדים שאוהבים לטפס, מרחב טרמפולינות המאפשר קפיצה בטוחה. בריכת כדורים ובית הלונים – בריכה ענקית ומעוצבת עם כדורים בשני צבעים.

המתחם עוצב בקפידה עם שימת דגש על כל הפרטים הקטנים, על כל התקנים והבטיחות לילדים שלנו.
במשחקייה תמצאו גם בית קפה נעים עם שתייה חמה, שתייה קרה, קינוחים ונשנושים. במקום, שירותים נוחים (ויפים!) גם לילדים וחדר החתלה. בנוסף, תאים לאיחסון ציוד וחנייה לעגלות. מקומות ישיבה, אזורי הטענה ועוד ועוד. זהו מקום בילוי לילדים, להורים, לסבים ולסבתות, לחברים ולכל מי שחפץ בכך. מקום לחגוג בו יום הולדת, לאירועים פרטיים ושמחות עם תכנית פעילות עשירה ומגוונת. להורים ולקטנטנים. מחכים לראותכם/ן!”

במקום מתקיימות פעילויות והדרכות לאמהות וקטנטנים. התוכנית עשירה ומגוונת לאורך כל השבוע. מתחם ימי הולדת כי ימי הולדת חוגגים ב-נוגילולה.

הכניסה למרחב על בסיס מקום פנוי (לא ניתן להירשם מראש)
הכניסה עם גרביים בלבד ילדים ומלווים (ניתן לרכוש כרטיסים בקופה)

מאז פרוץ המלחמה אנו עושים את מירב המאמצים לפתוח את המתחם כמה שיותר, בכדי לאפשר לילדים ולהורים מקום של שפיות. זהו מקום לשחרור שמאפשר זמן איכות עם הילדים, הפסקה ממה שקורה בחוץ, מהמציאות והמסכים. השאירו את הטלפונים בצד ותהנו מזמן איכות משותף עם הילדים.

לינקים:
https://www.nogilula.co.il/
https://www.facebook.com/NogilulaPlayground

פרטים ממפות Google

אקליפטוס 3, קומה 1, רמת ישי, 3009500

www.nogilula.co.il‏

שתפו לחברים:

עוד תוכן שעשוי לעניין אותך

× צרו קשר בוואצאפ