fbpx
baby, hands, fingers-2416718.jpg

טיפים לצילום – אלבום לתינוק

ילדים הם שמחה… הם הדבר הכי מרגש שיש לנו. תקופת הילדות שלהם חולפת  כל כך מהר  וכדאי מאוד להנציח אותה.  אין כיף גדול יותר מלדפדף באלבום התינוק של השנה הראשונה  ולהיזכר ברגעים הקסומים בחיוך, בשן הראשונה, ביום ההולדת של השנה וזה למרות שלא ישנתם בלילות… מזכרת נהדרת לכל ילד וילדה ולכל אימא טרייה.

הם גדלים מיום ליום  כל כך מהר ואתם מצדכם רוצים להספיק ולתעד כל רגע בחייהם. את הרגעים המדהימים שלא יחזרו תוכלו לתעד בעזרת מצלמה מקצועית או בעזרת מצלמות הטלפון שיש לכל אחד ואחת מכם. אבל מה אם התמונות שעשינו לא משהוא  והן לא מצליחות להביע את הרגע שכל כך ריגש  אתכם מה עושים? אספנו עבורכם מספר טיפים חשובים  שיסייעו לכם לצלם כמעט כמו צלם  מקצועי ושתהיו גאים גם בתמונות וגם בנסיך הקטן  שלכם שכבר לא כל כך קטן.

טיפים לצילום

קשה לכם לתפוס את הרגע? נסו למשוך את תשומת ליבו של הקטנצי’ק בעזרת צעצוע מרעיש שיגרום לו להפנות את המבט  אליכם, תפסו את הרגע וצלמו.

סבלנות –  היא מילת המפתח תכננו את הצילומים מראש  תחליטו מתי הזמן המתאים לכם  (אחרי שאכל ולא כשהוא עייף ורעב )

מיקום ( רצוי על הרצפה או מקום שאינו מסוכן שתוכלו להשאיר אותו  “לרגע” לבד, מקסימום יתהפך או יזחל )  התפאורה שתרצו והבגדים שאיתם תרצו לצלם.. קחו את הזמן צלמו ותהנו.

מתלבטים על איזה רקע לצלם?  התמקדו בילד כי הוא העיקר צלמו אותו על רקע בהיר שלא ימשוך את כל תשומת הלב  תנסו להיות בפוקוס עליו ולא על הסביבה.

הוא כזה מתוק.. שבא לכם לאכול אותו … נכון?  צלמו מקרוב  גם את חלקי הגוף השונים כמו  הידיים והרגלים.

צלמו בגובה התינוק אם התינוק שוכב על הרצפה שכבו גם אתם ותהיו בגובה העיניים שלו ככה יוצאות התמונות הכי יפות.

מרחק –  הקפידו על מרחק מינימלי .. אל תתקרבו יתר על המידה  אפשר לקרב בעזרת המצלמה.

מבט – אנו מנסים לתפוס את המבט של הרגע ביימו את הרגע אבל התארגנו כך שברגע הנכון התינוק מיישיר אליכם את מבטו ככה תוכלו לצלם את תמונת מיליון הדולר שלכם. מיקום בבית או בחוץ… זו ההתלבטות אם החלטתם לצלם בחוץ תדאגו שלא יהיה יותר מידי אור (על התינוק) כדי שלא ייווצרו צללים

גני משחקים – נותנים את הצבעוניות שעושה את ההבדל נסו לצלם בגן המשחקים על רקע המתקנים  הצבעוניים, אדום, צהוב, כחול… אשר ישדרגו לכם  את התמונות.

תאורה – התאורה האידיאלית לצילום בתוך הבית היא תאורת אור יום  בעדיפות כמובן לשעות הבוקר.  אז אל תשכחו לפתוח את החלון ולהכניס את האור הטבעי הביתה, היא תמיד עדיפה על תאורה מלאכותית. נשמח שתשלחו לנו תמונות. ותשתפו אותנו ברגעים המיוחדים שהצלחתם לתפוס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

× צרו קשר בוואצאפ