fbpx

חופי הרחצה של חיפה

חיפה היא עיר יפהפייה השוכנת על חוף הים התיכון. לעיר יש 17 קילומטרים של חופים, מהם 2.8 קילומטרים הם חופי רחצה מוכרזים . החופים של חיפה מושכים אליהם מבקרים רבים מכל הארץ, בכל גיל ובכל עונה. חופים נגישים , מתקני הצלה, מקלחות ושירותים מוסדרים.

מה אפשר לעשות בחופי חיפה?

החופים של חיפה נקיים ומסודרים, והמים בהם צלולים ונעימים. הם מושלמים לרחצה, לשחייה ולבילוי עם המשפחה והחברים. (המוכרים שבינהם : חוף דדו זמיר, חוף הכרמל, חוף הסטודנטים, בת גלים.) עם השנים משכו אליהם החופים גם חובבי ספורט ימי בענפים השונים . בחוף יש טיילת ארוכה ומסודרת, ובסמוך לחוף יש מגוון מסעדות ובתי קפה.

גלישת רוח וגלים: החופים של חיפה הם מוקד משיכה לספורטאי גלישת גלים מכל הארץ. הגלים בחופים חזקים ומאתגרים, והם מתאימים לגולשים בכל הרמות.

ריצה: לאורך החופים של חיפה יש טיילת ארוכה ומסודרת, שהיא מושלמת לריצה. הטיילת יפהפייה, והיא מציעה נופים מרהיבים של ים. לאורך הטיילת בחלק הדרומי פזורות מסעדות שונות ובתי קפה.

פיקניק: החופים של חיפה הם מקום נהדר לערוך פיקניק. תוכלו להביא אתכם אוכל ושתייה, וליהנות מהים והשמש. עם המשפחה ועם החברים. תוכלו לשחות, לשחק בחולות או סתם לשבת וליהנות מהאווירה הנעימה ומהשקיעות הרומנטיות.

חופים מומלצים בחיפה

חוף דדו: חוף דדו הוא החוף הפופולרי ביותר בחיפה. הוא גדול ומרווח, והוא מציע מגוון פעילויות, כולל רחצה, גלישת גלים, דיג, ריצה ופיקניק. החוף כולל שירותי הצלה בשעות הפעילות והוא נגיש לנכים כולל כיסא נכים לכניסה לים.

חוף בת גלים: חוף בת גלים הוא חוף יפיפה, הממוקם בלב העיר. בחוף יש טיילת ארוכה ומסודרת.

טיפים לבילוי בחופי חיפה

הקפידו להגיע לחוף עם ציוד מתאים, כולל כובע, קרם הגנה, בגד ים ומגבת.

הקפידו לשמור על הכללים הבטיחותיים בחוף, כולל הימנעות מהרחצה ללא פיקוח מציל. ולא להשאיר פסולת בחוף, והשליכו אותה לפחים הפזורים המיועדים לכך.

חופי חיפה הם מקום נהדר לבלות בו את הקיץ. הם מציעים מגוון פעילויות לכל הגילאים, והם מהווים מקום מושלם להירגע וליהנות מהים.

שתפו לחברים:

עוד תוכן שעשוי לעניין אותך

× צרו קשר בוואצאפ