fbpx

טיפים לעיצוב חדר ילדים.

המשפחה מתרחבת, רוצים להתחדש ברהיטים לילד שגדל, עוברים דירה? מחפשים מיטת ילדים, שולחן, שידה ולא יודעים מאיפה להתחיל? הכנו עבורכם מספר טיפים שיקלו עליכם את תהליך החיפוש.

ראשית, מומלץ לשתף את הילד/הילדה בבחירת הרהיטים לחדר ובצבעוניות  הרהיטים, שהרי הם יהיו אלו שמבלים בו זמן רב, למשחקים, לשינה ולהכנת שיעורים. עלינו להבין כי הלקוח הוא בעצם הילד. עיצוב חדר ילדים חדש הוא פרויקט שיכניס רעננות ותחושה של התחלה חדשה לכולם.

לפני שיוצאים לחיפושים כדאי להגדיר מה רוצים, ומה התקציב המיועד לצורך כך. האם אנו רוצים להחליף את כל החדר או רק חלק מהרהיטים , מאיזה חומר אנו רוצים שיהיו עשויים, מסיבית או מעץ מלא? איזה שולחן, שידה או  אפילו מיטת קומותיים אנו מחפשים, מומלץ לשמור על קו עיצובי (אותה קבוצת צבעים, אותו חומר ואותו נושא רעיוני.)ואת הרהיטים הישנים שאינכם צריכים תוכלו למסור לעמותות שונות ולנזקקים.

זכרו מה התקציב שייעדתם לכך ואל תחרגו.  עם קצת השקעה תוכלו למצוא את הרהיטים שחיפשתם במחיר שמתאים לכם. ואל תשכחו לשאול על מבצעים .. מידי שנה מתחלפת הקולקציה ואת זו היוצאת תוכלו להשיג במחירים מוזלים בעשרות אחוזים.

עצבו את החדר שלכם שנתיים שלוש קדימה מגילו הנוכחי של הילד כדי שהחדר לא יתיישן מהר מדי. עם גדילתו ישתנו גם הצרכים שלו. מיטת ילדים או מיטת נוער… שלבו בחדר פריטים המאפיינים את הילד עיסוקיו ותחביבים שמעסיקים אותו. (בובות, כדור רגל, תחרויות ופרסים – מדליות שקיבל מתחרויות שהשתתף ועוד..). הציגו את הפריטים בגאווה. צרו פינות חמד עם כריות רכות וצבעוניות שישרו אוירה נעימה ושמחה.

בחרו שטיחים צבעוניים עם דוגמאות כדי להסתיר כתמי אוכל ושתיה כך תוכלו ליהנות ממנו לאורך זמן רב יותר.. אל תפחדו להכניס צבעים ודוגמאות שונות זכרו יותר צבעוני = יותר שמחה. הכול הולך עם הכול והעיקר שיהיה לנו ולילד שמחה בלב כשנמצאים בו.

מומלץ להיעזר בשרותיו של איש מקצוע ( מעצב פנים )מנוסה בתחום , על מנת לתכנן את מידות הרהיטים, מקומות האחסון והנגישות לפי גובה הילד. ניתן לבקש ממנו תכנון לפי מידות החדר ועם התוכנית ללכת אל יצרן הרהיטים.

מומלץ להוסיף אביזרים לקישוט שיתנו את האווירה הרצויה בחדר כגון וילונות, שטיחים, תמונות, אהילים, קישוטי קיר שונים . קטעי צבע אלו ייתנו את האווירה אותה נרצה להשיג. השתמשו בגופי תאורה מעוצבים בצורות חיות על מנת להשרות אוירה של שמחה    וכיף . גם מיטת הילדים, הארון , השידה, או השולחן יוכלו להשתלב באותה צבעוניות וקישוטים שתבחרו.

חפשו את הרהיטים האיכותיים אך יחד עם זאת לא היקרים . חשוב לבדוק ממה עשויים (עץ מלא או סיבית) ואיזה אחריות נותן היצרן. על הרהיטים להיות בטיחותיים, נוחים מאוד, ידידותיים מאוד, נעימים ויפים , אל תתפשרו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

× צרו קשר בוואצאפ