fbpx

בילוי משפחתי במוזיאוני חיפה בסוכות ב-99 ש”ח בלבד! לכל המשפחה

יום פעילות מלא, ב- 5 מוזיאונים בחיפה תוכלו לקבל גם משחק בריחה 1

ב-99 ₪ לכל המשפחה

מוזיאוני חיפה מזמינים אתכם לחגי תשרי שכמוהם לא היו –  עם שלל תערוכות חדשות,  סדנאות אמנות ויצירה לילדים ולמבוגרים ומשחק בריחה אינטראקטיבי במושבה הגרמנית – והכל, במחיר חסר תקדים למשפחות בחג הסוכות!

בין התאריכים 01-05.10.23 המבקרים יוכלו לקנות כרטיס משפחתי (2 מבוגרים + 2 ילדים עד גיל 18) וליהנות מכניסה לכל התערוכות בחמשת מוזיאוני חיפה ומשחק בריחה במושבה הגרמנית  – “תעלומה בעקבות הטמפלרים”. 

מה תוכלו לראות במוזיאונים השונים?

המוזיאון הימי הלאומי – לקראת חג הסוכות, תיפתח תערוכה חדשה, “המסע שלי עם גרטה”. התערוכה מציגה את מסעה המיוחד של פעילת האקלים הצעירה, גרטה תונברג, ב-2019 מאנגליה לניו-יורק בסירה המונעת באמצעות אנרגיה סולרית בלבד. במרכז התערוכה, סרטון האנימציה “המסע של גרטה תונברג”, שיצרו המאיירות איה גורדון נוי ועינת רודמן. הסרט מחבר את המבקרים בני כל הגילים לנושא המאבק בהתחממות הגלובלית באופן רגשי ואסתטי, במטרה לעורר הזדהות עם הנאבקים בתופעה הרסנית זו, שהיא מעשה ידי אדם.

מוזיאון חיפה לאמנות – שלוש תערוכות חדשות נפתחו לאחרונה: “ואדי”, “כוראוגרפיה של התנגדות” ו”יארו ורגה: סיפורי מסעות בארץ”. התערוכות לוקחות את המבקרים למסע שיוצא מהסיפור המקומי –  של ואדיות חיפה, של מחאות בישראל ושל הסופר קרל מאי – וממשיך לעבר סוגיות אקולוגיות ופוליטיות שפורצות את גבולות המקום והזמן.

מוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית- התערוכה המרשימה “אדמה, מים, רוח אש… וריקות” מבקשת לשפוך אור על חמשת האלמנטים מהם מורכב היקום שלנו. התערוכה משלבת עבודות של אמנים יפנים וישראליים מתחומי אמנות מגוונים הקשורים לתרבות יפן.

מוזיאון הרמן-שטרוק – בימים אלה נפתחה תערוכה חדשה ומרתקת, אוסף ציורים והדפסים של האמן יהודי-גרמני, הרמן שטרוק, שנתרמו על ידי איש העסקים מר צבי נטע. בתערוכה החדשה, “שעתוק והבעה”, ניתן ללמוד על תהליכי היצירה המיוחדים של הרמן שטרוק, על המגוון הרחב של האפשרויות שעמדו לרשותו בבחירת טכניקת ההדפס, סוג הנייר, הפורמט, הסגנון והצבע.   

מוזיאון העיר חיפה – “תערוכת הפרח” הזוכה להתעניינות רבה, היא מחווה לתערוכה הנוסטלגית שהוצגה בעיר חיפה עשרות שנים, עד אמצע שנות ה-90. בתערוכה משולבות פעילויות אינטראקטיביות רבות ומגוונות: משחק זיכרון ענק של פרחים, חלל משפחתי חוויתי בו הם יוכלו להקדיש זמן לספרי ילדים ומגזינים על פרחים; חדר חושך עם לוחות ציור זוהרים בחשכה; פעילות אוריגמי ליצירת פרחים על ידי קיפולי נייר; חדר אינציקלופדיה עם הסברים על פרחים וצמחים ובו יוכלו הילדים לבנות פרחים משלהם בעזרת חלקי לבד ובד; ופעילות פרחי ענק מעץ בחצר, שאת האבקנים שלהם צריך למלא בעזרת חוטי טריקו.

תעלומה בעקבות הטמפלרים

 “משחק בריחה” אינטראקטיבי במושבה הגרמנית – הרפתקה לכל המשפחה, בה נשלחים למשימה מיוחדת, במהלכה תאתרו רמזים הפזורים במבני המושבה, במטרה לפתור תעלומה סודית שהתרחשה בימי הטמפלרים. הפעילות יוצאת ומסתיימת במוזיאון העיר.

האם תצליחו לפענח את הצפנים ולפתור את התעלומה?

לרכישת כרטיסים לחצ.י>>>

כללי המבצע:

-ההטבה תקפה בחול המועד סוכות, בין התאריכים 1-5.10.23 כולל , יום שלם במוזיאוני חיפה ב99 ש”ח לכל המשפחה ( משפחה: 2 מבוגרים ועד 2 ילדים), תוספת בעבור כל ילד נוסף: 15 ש”ח.

-ההטבה כוללת ביקור בתערוכות של כל חמשת מוזיאוני חיפה ומשחק בריחה “תעלומה בעקבות הטמפלרים” במושבה הגרמנית.

-ניתן לנצל את ההטבה במהלך אחד מימי חול המועד.

-סדנאות ופעילויות נוספות -בתשלום נוסף

לעוד אירועים מיוחדים

שתפו לחברים:

עוד תוכן שעשוי לעניין אותך

× צרו קשר בוואצאפ