fbpx

טיילת זיכרון יעקוב

זיכרון נוסדה בשנת 1882 והיא אחת המושבות הראשונות של העלייה הראשונה היא הוקמה על ידי חלוצים יהודים שרצו להקים בית לאומי בארץ ישראל והיא נקראת על שם אביו של הברון רוטשילד שתמך רבות בהתיישבות היהודית בארץ. בואו לסיור בטיילת הציורית ותיהנו משבת קסומה : מסע בין אמנות, קולינריה ונופים מרהיבים.

שבת בבוקר הוא זמן אידיאלי לביקור בטיילת הקסומה של זיכרון יעקוב. נתחיל את הטיול בשער ישי – תחילת רחוב המייסדים(בסמוך אליו נמצא חניון בו תוכלו להחנות את הרכב ) לצד מבני האבן המשוחזרים תמצאו את השלטים ששופכים אור על אותה התקופה ומסבירים מי גר שם , מה היה עיסוקו ועוד…

הצעדים הראשונים יובילו אותנו אל גלריה קטנה החבויה בין חנויות מזכרות. ציורים מרהיבים מעטרים את הקירות, פסלים ייחודיים מזמינים מגע, ותכשיטים עדינים מנצנצים באור השמש. צלילי הציפורים מתמזגים עם קולותיהם של המטיילים הצועדים לאורך הטיילת.

נמשיך את הטיול לאורך הטיילת, שם אנו נתקלים בפסלים מרהיבים המפוזרים לאורכה. כל פסל מספר סיפור משלו, מעורר השראה וגורם לנו לחשוב על עולם האמנות ועל מקומה בחיינו. שווה צילום!

לאורך הטיילת פזורות להם מסעדות איכותיות ובתי קפה, תבחרו את בית הקפה או המסעדה שתרצו לשבת בה . בהמשך מחכה לנו חנות גלידה קטנה, עם מבחר טעמים מפתים.

הטיול שלנו יגיע לסיומו, אך זיכרונותיה של שבת קסומה זו יישארו איתנו עוד זמן רב. זכרון יעקב הוכיחה לנו שוב את יופייה הייחודי, את קסמה ואת יכולתה להעניק לנו חוויה בלתי נשכחת.

תרצו עוד מידע? בסמוך לגן יד המייסדים נמצא מרכז המידע בו תוכלו לקבל הסברים על מסלולים נוספים . המרכז יעמוד לרשותכם בימים א-ה בין השעות 8:30-13:00 .

טיפ: אל תשכחו להביא איתכם מצלמה, נעליים נוחות וכובע, וליהנות מכל רגע!

שתפו לחברים:
× צרו קשר בוואצאפ