fbpx

שבוע החלל הישראלי 2024

שבוע החלל הישראלי 2024 – יחד למען טכנולוגיות העתיד

מוזיאון המדע וסוכנות החלל הישראלית מזמינים אתכם לביקור במוזיאון במסגרת שבוע החלל הישראלי 2024.

אירוע ללא עלות, בשריון כרטיסים מראש.

הכרטיסים לאירוע אזלו.

ניתן להצטרף לרשימת המתנה: מכאן

הכנו לכם מגוון פעילויות שיטיסו אתכם לירח ובחזרה:

“החיים מחוץ לכדור הארץ” – סדנה: מה נחוץ בשביל חיים? איך צריך להראות כוכב לכת שיתכנו עליו חיים? הכרות עם התנאים הנחוצים לקיום חיים בחלל.

“מִישְׁ-קֶשֶׁת” – סדנת בנייה: מאילו צבעים מורכב האור? מוזמנים לגלות בעצמכם! בסדנה נבנה יחד גליל שיחשוף את העושר של שלל צבעי הקשת.

“צל ירח” – סדנה: מבט על המערכת של השמש, כדור הארץ והירח וחקר מגוון התופעות המעניינות שמערכת זו יוצרת.

“הבריחה מכוח המשיכה” – הדגמה: כיצד משגרים חלליות וטילי ענק לחלל? בהדגמה מדעית מפתיעה יוכלו המבקרים לגלות פרטים מסקרנים בדרך לירח, להעיף בלונים מיוחדים ולשגר טילים!

“המרוץ לחלל” – משחק קופסא חופשי המספק חוויית למידה כיפית ותחרותית לאוהבי החלל; השלימו משימות, אספו גילויים מדעיים במערכת השמש שלנו, ומצאו את דרככם בחלל חזרה לכדור הארץ!

מפגש עם אוהד ניר – כל מה שרציתם לדעת על לוויינים ולא העזתם לשאול.

מפגש עם רון לירם מהתעשייה האווירית – על לוויינים וחלל. איך נולד לווין? ואין הוא מגיע לחלל?

פלנטריום – המחשת תנועת גרמי שמים לאורך הלילה ולאורך השנה. הצגה של תנועת כוכבי הלכת על רקע גלגל המזלות המשנה את מיקומו בשמי הלילה לאורך השנה.

תצפיות טלסקופים – החל משקיעת החמה, יוצבו ברחבת וואהל שבמוזיאון, טלסקופים שיכוונו לעצמים אסטרונומיים שונים ויעניקו למבקרים הצצה לעולם רחוק ומופלא.

“מעשה בעולם” – הצגה: מבט על כדור הארץ מהחלל חושף את שבריריותו וחשיבות השמירה על איכות הסביבה. ובזכות הטכנולוגיה החדשנית של חקר החלל ניתן ללמוד על מצבו של הכוכב שלנו. מבית תאטרון הקרון לכל המשפחה. ההצגה על בסיס מקום פנוי באולם. מקומות ישיבה לא מסומנים.

שתפו לחברים:

עוד תוכן שעשוי לעניין אותך

× צרו קשר בוואצאפ