fbpx

פריחת החצב מבשרת את בוא הסתיו

החצב הוא לא סתם פרח, הוא סמל. הוא מסמל את המעבר בין עונות השנה, את החיים המתחדשים ואת היופי הטמון בטבע. אז בפעם הבאה שאתם יוצאים לטייל, הקדישו רגע להתבונן בחצבים. תראו איך הם פורחים מלמטה למעלה, פרח אחר פרח, עד שהם מגיעים לשיאם. זה מראה מופלא!” פריחת החצבים מבשרת את בוא הסתיו. פרחיהם הלבנים הבוהקים נישאים על גבעולים זקופים ויוצרים מראה מרהיב בנוף.בואו לצאת לטבע ולראות את המראה המרהיב של פריחתם הלבנה.

“הקיץ החם מתחיל לאט לאט להיפרד מאיתנו, והטבע כבר מתכונן לקראת הסתיו. אחד השליחים הראשונים של העונה הקרירה הוא החצב. הפרח המיוחד הזה, עם העמודים הגבוהים והפרחים הלבנים, פורח לו בשיא החום, מרים את ראשו אל השמש ומבשר על בוא השינוי.

רוצים לצאת למסע קצר אל תוך הטבע? חפשו את החצבים! הם צומחים כמעט בכל מקום בארץ, אבל ישנם מקומות מיוחדים שבהם הפריחה שלהם מרשימה במיוחד. תצפית על שדה חצבים בפריחה מלאה היא חוויה בלתי נשכחת. תדמיינו לעצמכם ים לבן של פרחים מתנוסס אל השמים, רוח קלה מנשבת והשמש מחממת את הפנים.

טיפ: לפני שאתם יוצאים לטיול, כדאי לבדוק בדיווחי פריחה באינטרנט כדי לוודא שהחצבים כבר פורחים במקום שבחרתם.”

מקומות של פריחה: העיר קצרין בדרומה של העיר , גן לאומי יודפת, שמורת הטבע חרבת קרתא, הכניסה לעתלית, לאורך כביש החוף -כביש 2, גן לאומי תל דור, תל ארשף – גן לאומי אפולוניה, תל אפק- גן לאומי, שמורת כרמיה, שביל החצבים בערד, מורדות הר ציון – ירושלים, בית ספר שדה מאגן מיכאל ועוד…

שתפו לחברים:
× צרו קשר בוואצאפ