fbpx

פינות טבע קסומות בחיפה

הן פזורות בכל חיפה, פינות טבע קסומות. בחרנו עבורכם מספר מקומות שתוכלו ליהנות בהן גם מהנוף וגם מהטבע .

בוסתן כיאט ונחל מערת “הקומתיים” . אפשר להתחיל את הטיול משתי נקודות. האחת לרדת את הנחל ולסיים בשכונת שפרינצק בסמוך לבית הקברות והשנייה לעלות את הנחל. בכל מקרה מומלץ להשאיר רכב שיחכה לכם בסוף המסלול . אז הצטיידו בנעלי הליכה, כובע ומים וצאו לדרך. (רמת קושי בינונית) הנקודה העליונה היא ברחוב לוטוס סמוך לבית ספר הרצל- חפשו את השלט ורדו אל הוואדי. באמצע הדרך יתגלה לעינכם מעיין נובע מניקבה חצובה . המים זורמים כל השנה ובקיץ ניתן גם להיכנס למים להתרעננות . המים מועברים בצינורות ומשמשים להשקיית הבוסתן של עצי הפרי. בדרך תוכלו לטפס על עתיקות, לראות את מערכת הגיר בעלת שתי הקומות (כעת הכניסה אליה חסומה ) ולהמשיך לרדת אל הבוסתן היפה.

בדרך תחפשו לכם פינה נעימה ומוצלת לערוך בה פיקניק ותיהנו מהטבע והנוף המקיפים אתכם.

שביל אהוד – שביל אוהד הוא נכס שמתוחזק על ידי דיירי השכונה . שממשיכים את הרגלם להיפגש מתחת לעץ התות הגדול בימי שבת וחג ולשבת בין הנדנדות והכיסאות. לקבלת שבת או יום חג… מסלול ההליכה קליל והוא מעגלי כך שתוכלו לחזור לאותה הנקודה. הירידה לשביל היא מרחוב אהוד 44 שכונת אחוזה.

חניון טללים – פארק הכרמל. אם חלפתם על פני האוניברסיטה בדרככם לעוספיא תוכלו לבחור על פי השילוט שבדרך את הפארק שתרצו. במקום מעל 20 פארקים!!!. כולל החי בר . בפארקים ישנם שבילים המאפשרים הליכה קלה. הביאו אתכם גם מוצרים לפיקניק וחפשו את השולחנות המסודרים של רשות הטבע והגנים. מוזמנים ליהנות גם מצמחיה עשירה ופריחות עונתיות.

שביל הטרסות – הוא שביל נחל עובדיה שמתוחזק באמצעות תושבי השכונה ומתנדבים רבים. השביל מתחיל ברחוב קויפמן 28 שכונת גולדה וההליכה בו מוגדרת כקלה. במקום טרסות עץ, פינות ישיבה אז אל תשכחו את סלסלת הפיקניק שלכם וצאו להנות.

המסלולים המפורסמים הם על בסיס הידע והניסיון שלנו, אין לאתר יכולת להבטיח את בטיחות המטיילים. המסלול כולל תנאי שטח שונים, כולל אזורים מסוכנים, ויש לנקוט בכל אמצעי הזהירות הדרושים. המטיילים באחריותם לוודא כי הם מצוידים היטב לטיול, כולל ציוד מתאים, (כובעים, מים ועוד..) ידע על המסלול ועל האזור וביטוח רפואי. היציאה לשטח הינה על אחריות המטייל בלבד ואין לראות באתר כגורם אחרי לכל אירוע.

שתפו לחברים:

עוד תוכן שעשוי לעניין אותך

× צרו קשר בוואצאפ