fbpx
birds, flamingos, ornithology-1099071.jpg

פארק צפרות אילת

פארק הצפרות אילת, עולם חדש של ציפורים מחכה לכם! הפארק עבר מתיחת פנים מרעננת ונפתח מחדש עם מגוון אטרקציות חדשות לכל המשפחה. שבילים משודרגים, מסתורים וגשרים חדשים, נקודות תצפית משופרות ואגם חדש לטובת הציפורים – כל אלה הופכים את הביקור בפארק לחוויה בלתי נשכחת.

ארץ ישראל, ובראשה אילת, הן צומת דרכים מרכזי עבור מיליוני ציפורים נודדות. הן נאלצות לחצות את ישראל במסען בין אירופה ואסיה לאפריקה, וחציית המדבר הסהרו-ערבי הופכת את אילת ל”תחנת דלק” אחרונה וחיונית. אילת היא צומת דרכים בינלאומי של ציפורים, נקודת מעבר מרכזית עבור מאות מיליוני ציפורים נודדות, המהוות צוואר בקבוק ייחודי במסען בין אירופה, אסיה ואפריקה. לפני חציית מדבר הסהרה המאתגר, הציפורים עוצרות באילת כדי להתאושש ולצבור כוחות.

כדי להגן על נדידת הציפורים, הוקם פארק הצפרות באילת. הפארק משמש כתחליף למלחה שנעלמה, ומציע לציפורים מגוון בתי גידול, מים ומזון. צוות הפארק פועל לשימור טבע אינטנסיבי, מחקר, תיירות וחינוך.

תחנת הטיבוע באילת פועלת מזה 25 שנים. חוקרים רבים עורכים מחקרים מרתקים על התנהגות הציפורים, התאמתן לחציית מדבריות ועוד. פארק הצפרות מושך אליו תיירים חובבי טבע מכל העולם. הם מגיעים לצפות במגוון המדהים של ציפורים, ביניהם סבכי הטוחנים האנגלי, עיט הערבות ממונגוליה וזרון השדות מקזחסטאן.

הצטרפו לסיור מודרך בפארק וגלו עולם מופלא של ציפורים נודדות. במהלך ההדרכה תפגשו מקרוב ציפורים שנלכדו לצורך מחקר, תלמדו על מסען המדהים ועל יכולותיהן יוצאות הדופן להתמודד עם אתגרי הנדידה. לאחר שחרור הציפורים חזרה לטבע, תצאו לסיור בפארק ותכירו את בתי הגידול השונים ואת מגוון הציפורים החיות בו.

למבקרים בפעם השנייה, מוצעת הדרכת “מלחמה ושלום” המתמקדת בהשפעות משבר האקלים על נדידת הציפורים. תלמדו על הקשר ההדוק בין האדם והטבע, על חשיבות השמירה על הטבע ועל דרכים לפתור קונפליקטים בין בני אדם וציפורים.

סיורים, מחקר וחוויה לכל המשפחה

בפארק הצפרות אילת תמצאו מגוון פעילויות לכל המשפחה:

  • סיורים מודרכים עם צוות מומחים
  • מפגש מרתק עם ציפורים מתחנת המחקר
  • סיור צפרות מרתק
  • מסתורי צילום מקצועיים
  • שירותים וחנות מזכרות

בואו לחוות את עולם הציפורים הנודדות מקרוב, ללמוד על חשיבות השמירה על הטבע וליהנות מחוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה!כל יום

שתפו לחברים:

עוד תוכן שעשוי לעניין אותך

× צרו קשר בוואצאפ