fbpx

פארק הקישון-מעגן הדייג

מקום מושלם ליהנות מהטבע לנשום אויר ולראות את חיפה מזווית חדשה, תצפית פנורמית על העיר חיפה, אוניברסיטת חיפה ורכס הכרמל. מפרץ חיפה וספינות עוגנות, מקום מושלם גם לחובבי הצילום. שטח ירוק ופסטורלי המשתרע על פני 33 דונם ממש בנקודה בה נשפך הנחל אל מפרץ חיפה מקום מושלם לפיקניק, משחקים, בילוי עם הילדים או פשוט רגיעה בטבע. מדשאות ירוקות לצד פינות ישיבה מוצלות וספסלי ישיבה ופרגולות מוצלות. עצי צל עתיקים מספקים מחסה מהשמש.

צאו למסע מרתק לאורך גדת הנחל וגלו עולם שלם של חי וצומח , חתולי ביצות חמקמקים, חזירי בר צבים רכים וצפרדעים עליצות.. אלו רק חלק מחיות הבר שתפגשו כאן.

המקום נמצא בסמוך למזח מעגן הדייג בו חונות מאות יאכטות , גם שם מעניין לטייל ולראות את האנשים המטפלים בהן לפני הפלגה בים או סתם כטיפול שגרתי .

טיפים ליום כיף: הביאו מים, חטיפים , או מחצלת פיקניק וארוחה מפנקת.. שימו לב למזג האוויר, ושימרו על ניקיון הפארק לבאים אחריכם.

הכניסה לפארק היא דרך השער הראשי של מעגן הדייג וכרוכה בבידוק בטחוני, אין להבעיר אש ולהכניס גנרטורים לשטח הפארק. אין להיכנס לטבול במי הנחל או לבוא במגע עימם. מותרת הכנסת כלבים רק כשהם קשורים ברצועה.

שתפו לחברים:

עוד תוכן שעשוי לעניין אותך

× צרו קשר בוואצאפ