fbpx

טיול בנחל השופט

נחל עין השופט – עמק השלום, שמורת טבע ייחודית.

מחפשים טיול מיוחד לכל המשפחה? בואו לגלות את נחל השופט, ביער הזורע. פנינה ירוקה בלב רמת מנשה, שם המים זורמים כל השנה ועכשיו בעונת החורף  במיוחד , צמחייה עשירה בשלל צבעים ונופים ירוקים עוצרי נשימה. משך הטיול כשעה וחצי – מסלול מעגלי . האווירה קרירה ונעימה גם בעונת הקיץ ותוכלו ליהנות מחניוני הפיקניק הפזורים בו.

אנו מזמינים אתכם למסע קסום אל תוך הטבע במסלול קליל ונגיש.. המקום מונגש לעגלות ילדים, לכיסאות גלגלים וגלגלונים. (גם אנחנו עשינו אותו ) בימים אלו זורם הנחל בעוצמתו ומתפתל לו בין הצמחייה הסבוכה. המסלול הינו בחלקו שביל אספלט ובחלקו שבילי דק, הוא נושק אל הנחל ומידי פעם יוצר ובו פינות חמד ליד המים בהם תוכלו לעצור וליהנות מזרימת המים החזקה. בהמשך כשמזג האוויר יתחמם תוכלו גם לטבול בהם. במסלול גשרים מעץ ולאורך המסלול מפוזרים גם ספסלי עץ ופינות מוצלות.

מחפשים טיול מיוחד לכל המשפחה? בואו לגלות את נחל השופט, ביער הזורע. פנינה ירוקה בלב רמת מנשה, שם המים זורמים כל השנה ועכשיו בעונת החורף  במיוחד , צמחייה עשירה בשלל צבעים ונופים ירוקים עוצרי נשימה. משך הטיול כשעה וחצי – מסלול מעגלי אותו ניתן לעשות גם עם עגלות תינוקות וכיסאות גלגלים. האווירה קרירה ונעימה גם בעונת הקיץ ותוכלו ליהנות מחניוני הפיקניק הפזורים בו.

אורך המסלול כקילומטר וחצי ,מסלול מעגלי, מונגש. המסלול מתחיל בחניון החרובים שבנחל השופט- השאירו את הרכב והתארגנו להליכה. המסלול יורד לאורך הנחל, שם פזורות פינות חמד גשר עץ, נקודות תצפית על המים , מספר בריכות ופינות מוצלות. חציתם את הנחל, חפשו את השביל העולה מעלה אל חניון החרובים שם חניתם את הרכב.

מלבד מסלולי טיול רגליים תמצאו ביער הזורע גם מסלולי רכיבה לאופניים – קישור לטיולי אופניים https://www.kkl.org.il/bike/trips/1998

שתפו לחברים:

עוד תוכן שעשוי לעניין אותך

× צרו קשר בוואצאפ