fbpx
wood texture, steering wheel, old steering wheel-4467902.jpg

המוזיאון הימי הלאומי בחיפה

המוזיאון הימי הלאומי מוקדש לתולדות הספנות באגן הים התיכון. הוא כולל אוצרות לאומיים ומוצגים מרתקים מתחום הספנות, הארכיאולוגיה התת-ימית והאמנות העתיקה. אנו כאן – בישראל המודרנית, כמו גם באזור חיפה – מהווים חולייה ברצף ההיסטוריה הזו.

המוזיאון החל לאחרונה בתהליך של חידוש ובוצעו בו שינויים רבים, הכוללים מגוון תצוגות ותערוכות מחודשות וחדשות בכל חלקיו. התערוכה “נמל הבית“, במבואת הכניסה המשופצת, מזמינה את הקהל לצלול לעולם הים. קומה 3 מכילה את האוספים המרכזיים ומספרת את סיפור הספנות באגן הים התיכון במשך כחמשת אלפים שנים. קומה 1 כוללת את תערוכת הספנות העברית ותערוכות אינטראקטיביות: “פיראטים: בין אמת לאגדה”, “הצילו !SOS ” שעוסקת בחשיבות השמירה על הים והמתחם “ימאים צעירים”  – מרחב של משחק והתנסות בעולם הספנות –  לילדים ולכל המשפחה. בחלל התערוכות המתחלפות: “מבט לשמים” – צילומי האסטרונומיה הטובים בעולם. תערוכת צילומי האסטרונומיה הזוכים בתחרות צילום של מוזיאון גריניץ’ בלונדון, ומוצגים הקשורים לניווט אסטרונומי מאוסף המוזיאון הימי.

פעילות לילדים ולמשפחות בשבתות ובחגים – הדרכה בתערוכות, סדנאות אמנות במגוון נושאים הקשורים לתערוכות השונות כגון יצירת דגם ספינה, עבודה בחימר, אומנות חבל של ימאים ועוד. 

המוזיאון מציע סיורים לקבוצות ולקהל הרחב.

שתפו לחברים:

עוד תוכן שעשוי לעניין אותך

× צרו קשר בוואצאפ