fbpx
lion, animal, head-1118467.jpg

גן החיות ה”מידבריום” – באר שבע.

לאחר מספר דחיות נפתח לאחרונה פארק החיות “המידבריום” פארק חיות חוויתי חינוכי ואתגרי הראשון מסוגו בעולם ובישראל ע”ש ג’ק ג’וזף ומורטון מנדל . בואו להיכנס לעולמם של בעלי החיים. פארק הוקם בצפון העיר בעלות של 250 מיליון ש”ח. הפרויקט משתרע על פני 140 דונם והוא נוסד תודות לתרומות שהתקבלו וסיוע מפעל הפיס, משרד התיירות, משרד השיכון ועיריית באר שבע.

“המידבריום” הינו סביבה אקולוגית ייחודית המפגישה אותנו עם סוגי מדבריות שונים. בפארק חיים כ-100 מינים של בעלי חיים מדבריי המותאמים לתנאי האקלים של אזור באר שבע. תכננו מראש את הביקור שלכם בגן החיות מה תרצו לראות? כמה זמן ברשותכם?

הפארק מחולק ל-4 בתי גידול מדבריים עיקריים והוא ממחיש את ההתאמות הביקור בפארק מאפשר למבקרים לחוות את עולמם של בעלי החיים מנקודת מבטם ולהבין את הקושי לשרוד ולהתקיים בטבע. מחכה לכם ביקור חוויתי ומשמעותי המעודד לקיחת אחריות אישית לטובת חיות הבר שתפגשו שם מזברות ועד אריות, קופים ותנים….

בפארק משולבים מתקני משחקים חינוכיים וחווייתיים כגון קיר טיפוס מול הצוקים של היעלים עם מסלולים בהם מתקדמים לפי חידות המופיעות לאורך הטיפוס. סימולטור טיסה המדמה את מעופו של העוף הדורס בחיפוש אחר טרף. משחק מארב והתגנבות בו המבקרים עוברים מסלול מכשולים וכך לומדים לארוב ולצוד כמו נמר, משחק זיהוי סוגי חיות טרף ועוד מתקנים ומתחמים רבים .

בעלי החיים שתפגשו בפארק הינם חלק מתוכנית שימור ורביה לאומיות ובין לאומיות או בעלי חיים שנפגעו בטבע, שוקמו ולא ניתן להשיבם לטבע בשל חומרת פגיעתם ובפארק הם מוצאים מקלט. לצורך כך נבנה גם בית חולים לחיות בר אשר מתן טיפול רפואי לחיות הפארק הוא גם משמש כמרפאה קדמית לטיפול חירום מציל חיים של חיות הבר.

  • חל איסור על הכנסת אופניים, רכבים חשמליים גלגליות וקורקינט או כל כלי תנועה אחר למתחם הפארק.
  • ילדים מתחת לגיל 13 נדרשים לליווי מבוגר בעת השהיה במידבריום.

שעות פעילות

א-ה 09:00-16:00

יום ו’ 09:00-14:00

שבת 09:00- 16:00

כרטיסים:

את הכרטיסים תוכלו לרכוש רק באתר האינטרנט של “המידבריום.” חובת כרטיס מגיל שנתיים ומעלה.

  • כרטיס מבוגר: 75 ₪
  • כרטיס ילד: 62 (עד גיל 18)
  • כרטיס תינוק: 0 ₪ (בהצגת ת.ז.)
  • תושב ב”ש: 49 ₪ (מגיל שנתיים, בהצגת ת.ז)
  • אזרח ותיק/חייל בסדיר: 62 ₪ (בהצגת תעודה)
  • נכה: 49 ₪ (בהצגת תעודת נכה)

שתפו לחברים:

עוד תוכן שעשוי לעניין אותך

× צרו קשר בוואצאפ